Звернення громадян

Порядок подання, розгляд та відповідь на пропозиції, заяви чи скарги (надалі звернення) регламентуються законом України «Про звернення громадян».

Форми звернень

Звернення може бути:

  • усним (викладеним Вами і записаним керівником підприємства на особистому прийомі). Щоб записатися на прийом, потрібно зателефонувати до приймальні. Координати вказано у розділі – Наші служби;
  • письмовим (надісланим поштою, електронним зв’язком (електронне звернення) з використанням мережі Інтернет або переданим особисто чи через уповноважену особу до приймальні).

Вимоги до звернень

    • У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання заявника, викладено суть порушеного питання,зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Анонімні листи, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», не розглядаються.
    • Письмове звернення  повинно  бути  підписано  заявником (заявниками) із зазначенням дати.
      • В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

    Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніше як через 10 днів від дня його надходження.

Терміни розгляду звернень

  • Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження.
  • Звернення, які не потребують додаткового вивчення, – від 1 до 15 днів з дня їх отримання.
  • Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівником встановлюється термін, необхідний для його розгляду. Про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.
  • На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочений від встановленого законодавством терміну.
  • Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

Графік особистого прийому громадян керівниками ТОВ «Закарпат-газзбут»

  • Записатися на прийом до керівництва ТОВ “Закарпат-газзбут” також можна за вищевказаними номерами телефонів або скориставшись функцією попереднього запису в “Особистому кабінеті” на сайті 104.ua

Процедура досудового врегулювання спорів

При виникненні спірних питань, пов’язаних з постачанням природного газу, а саме:

  • з’ясуванням розміру оплат;
  • розрахунку пільгових норм;
  • перерахунку призначених субсидій;
  • нарахованої вартості газу;
  • незгоди з діями працівників постачальної компанії,
  • претензій до якості обслуговування та з інших питань

можна звернутися до контакт-центру ТОВ «Закарпат-газзбут» за багатоканальним номером телефону (0312) 42-47-04

У разі невирішення Вашого питання шляхом переговорів, незадоволення наслідками усного розгляду або Вашого небажання вести переговори усним шляхом, звертайтесь до ТОВ «Закарпат-газзбут» із заявою (претензією). В заяві слід зазначити:

прізвище, ім’я, по-батькові замовника, назву заявника – юридичної особи;

поштова адреса;

виклад питання, яке викликає спір;

суть прохання, очікуваного наслідку звернення.

До уваги юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців: Вашу претензію слід оформлювати відповідно до вимог статті 6 Господарсько-процесуального кодексу України, а саме: у претензії зазначаються:

а) повне найменування і поштові реквізити заявника претензії та підприємства, організації, яким претензія пред’являється; дата пред’явлення і номер претензії;

б) обставини, на підставі яких пред’явлено претензію; докази, що підтверджують ці обставини; посилання на відповідні нормативні акти;

в) вимоги заявника;

г) сума претензії та її розрахунок, якщо претензія підлягає грошовій оцінці; платіжні реквізити заявника претензії;

д) перелік документів, що додаються до претензії, а також інших доказів.

Документи, що підтверджують вимоги заявника, додаються в оригіналах чи належним чином засвідчених копіях. Документи, які є у другої сторони, можуть не додаватись до претензії із зазначенням про це у претензії. До претензії про сплату грошових коштів може додаватися платіжна вимога-доручення на суму претензії. Претензія підписується повноважною особою підприємства, організації або їх представником та надсилається до ТОВ «Закарпат-газзбут» рекомендованим або цінним листом чи вручається під розписку.

Претензії юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців розглядаються впродовж 10 днів з  дня її одержання. Про наслідки її розгляду Вам буде повідомлено на зазначені Вами у претензії реквізити.

У разі невирішення Вашого питання в претензійному порядку, Ви можете звернутись до територіального підрозділу Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) у Закарпатській області: адреса м. Ужгород, вул. Гойди, 8, каб. 408,  або до НКРЕКП: 03057 м. Київ, вул. Смоленська, 19, тел. (044) 204-48-27; E-mail:  box@nerc.gov.ua, офіційний інтернет-сайт НКРЕКП: http://www.nerc.gov.ua/, або до суду.

Звернення до НКРЕКП чи його територіального підрозділу не позбавляє Вас права на вирішення спору в судовому порядку.

До уваги споживачів! Чинне процесуальне законодавство, яке врегульовує порядок судового вирішення спорів не містить прямої норми щодо відмови у прийнятті позовної заяви у разі недодержання досудового порядку вирішення спорів. Однак, в позовній заяві слід зазначати які Ваші  права та законні інтереси було порушено, а за відсутності порушеного права – відсутній предмет спору і справа розгляду в судах не підлягає. Тому, для уникнення відмови у прийнятті позовної заяви з підстави, що справа не підлягає розгляду у відповідних судах, радимо Вам перед зверненням до суду обов’язково скористатись своїм правом вирішити спір безпосередньо з ТОВ «Закарпат-газзбут», в ході чого Ви зможете з’ясувати всю інформацію щодо наявності чи відсутності порушень Ваших прав та законних інтересів та забезпечити доказову базу для звернення до суду, якщо таке звернення буде визнане Вами за необхідне.

З питань, які виникають у зв’язку з розподілом природного газу: незгоди з обліковими даними щодо обсягів спожитого газу, незгоди з діями контролерів, інших працівників АТ «Закарпатгаз» щодо встановлення лічильників, проведення звіряння показань лічильника, обслуговування, повірки, ремонту газового обладнання, видачі технічних умов, інших питань, пов’язаних з наданням послуг приєднання чи іншої діяльності Операторів ГРМ, звернення необхідно надсилати до АТ «Закарпатгаз» за адресою: 88015, м. Ужгород, вул. Погорєлова, 2, офіційний сайт: zk.104.ua