Порядок вирішення спорів з питань газопостачання

Порядок подання, розгляд та відповідь на пропозиції, заяви чи скарги (надалі звернення) регламентуються законом України «Про звернення громадян».

Процедура досудового врегулювання спорів

У разі виникнення спору з питань, які виникають у зв’язку з постачанням природного газу, зокрема незгоди з проведеними нарахуваннями за природний газ, проведення звіряння оплат за газ чи іншої діяльності ТОВ «Закарпат-газзбут», Ви можете звернутись до Call-центру з обслуговування клієнтів товариства за телефоном: +38 (0312) 42 47 04 або безпосередньо до ТОВ «Закарпат-газзбут» за адресою: м. Ужгород вул. Капушанська, 98

Особа, відповідальна за розв’язання спорів:
Директор ТОВ «Закарпат-газзбут» Томинець Вікторія Василівна